Haluk TATAR Solidworks Eğitim Videoları Full İndir [320 Video / 6.2 GB]

Yayınlandı: 14 Haziran 2011 / Cad/Cam, Dökümanlar

Bu sayfadaki eğitim filmleri 1999 yılından beri internette dolaşan tüm eğitim setlerimin en yenisidir. Bu videolar sizlerin SolidWorks yazılımını ücretsiz ve evinizden hiçbir kursa gitmenize gerek kalmadan öğrenmeniz için yeterlidir. Çoğu kurslardaki SW hocalarının da zaten bu videoları izleyerek ders vermeye çabaladıklarını düşünürsek zaten boşu boşuna kimseye 400-600 TL gibi paralar harcamayın. Set ile ilgili açıklamaya gelirsek bu set size SW yazılımını tamamen ücretsiz öğrenmeniz için yeterlidir. Aşağıdaki linkler kopar ise yenilenecektir. Tüm uygulama parçaları ve örnekler de içinde olacaktır. Aşağıdaki set 6 GB üzeridir.

yorum
  1. ukirenci dedi ki:

    Haluk Tatar’ın eğitimleri süperdir, tavsiye ederim. Ben onunla geliştirdim kendimi 🙂

  2. Mehmet OZGUL dedi ki:

    Gercekten bu güzel videolar icin cok tesekkur ederim.ellerinize saglik

  3. mehmet çiçek dedi ki:

    şimdiye kadar gördüğüm en geniş paylaşım bu emeği geçen herkesten Allah razı olsun..

Yorum bırakın